Godt kendskab til virksomhedens behov er et nøgleparameter for et godt vikarbureau

bauhaus_case_b

For den store varehuskæde Bauhaus er det vigtigt, at vikarbureauet leverer medarbejdere i høj kvalitet og i den volumen, der er brug for. Det har Rex&Lindeborgh forstået, siger varehuschef Janek Gram.

 

Efter en hektisk weekend med højt solskin, hvor købelystne kunder bogstaveligt talt har løbet varehuset over ende, er der brug for et hold vikarer, der kan rydde op og fylde varer på de tomme hylder. Så ringer varehuschef Janek Gram fra Bauhaus i Glostrup mandag morgen til Rex&Lindeborgh, varehuskædens foretrukne vikarbureau gennem en lang årrække.

”Jeg ringer måske klokken 8 om morgenen og beder om 10 mand, der skal være her klokken 12. Eller jeg ringer klokken tre om eftermiddagen og beder om 10 mand næste morgen – hvoraf de to har truckcertifikat. Det kender jeg ikke andre end Rex & Lindeborgh, der kan klare,” siger varehuschefen.

”Rex & Lindeborgh har været gode til at pejle sig ind på, hvad vi er for en virksomhed, og hvad vi har brug for.”

 

Janek Gram, varehuschef, Bauhaus.

 

Bauhaus stiller høje krav til sine vikarer.

”En god vikar er kompetent og har en ordentlig holdning til arbejdet. Han vil gerne gøre en forskel og ikke bare tjene penge, mens han går rundt og driver den af,” siger Janek Gram.

”Det skal være et menneske, der ikke springer over, hvor gærdet er lavest, men som kan arbejde selvstændigt. Det oplever vi, at Rex&Lindeborgh leverer,” fortsætter varehuschefen og forklarer, at Bauhaus er glade for at få vikarer, som kender kæden i forvejen. De behøver ikke lige kende Bauhaus i Glostrup, men måske en af de andre butikker.

”Det er Rex&Lindeborgh generelt gode til at finde til os. De kender vores virksomhed og har været dygtige til at spore sig ind på, hvem vi er som kunde, og hvad vi har behov for,” siger Janek Gram.

Det er tæt dialog og grundig opfølgning en af forklaringerne på. Efter et vikarforløb ringer Rex&Lindeborgh gerne til den pågældende afdelingschef i Bauhaus for at høre, hvordan vikariatet gik. Den viden bruger de til at finde de bedst egnede, næste gang Bauhaus skal bruge vikarer.

Det giver en tryghed som kunde at vide, at bureauet kender én godt og samtidig kender sine vikarer, sådan at de kan skabe et godt match, synes Janek Gram. Det samme gælder, hvis der er en vikar som ikke fungerer:

”Det kan godt være, jeg ringer kl. 12 og siger, at ham, der mødte ind kl. 8, ikke fungerer. Så sørger Rex&Lindeborgh for at få ham sendt hjem og får måske skaffet en ny til næste dag. Det giver tryghed,” siger han.

Tre ting er særlig vigtige for Bauhaus som aftager af vikarer, fastslår Janek Gram:

”Kvaliteten af vikarerne skal være i orden, bureauet skal reagere hurtigt på vores henvendelse, og så skal de kunne levere det volumen, vi har brug for, til den aftalte tid. Rex&Lindeborgh er det eneste bureau, jeg kender, som kan levere på alle de parametre.”

 

Hør hvad vi kan tilbyde dig
– RING 33 11 12 14

 

Del indlæg

Del på linkedin
LinkedIn
Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på email
Email

Kontakt osContact Us

CSS
CSS

Enter your personal information and we’ll get back to you as soon as possible – We can’t wait to help you. 

Udfyld din personlige information – så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. Vi glæder os til at hjælpe dig. 

Register your profile today - one step closer to your next job.

Do you want to be a candidate for temporary or permanent job positions? Then sign up to our job database and attach your resume. When we have received your resume, we will review it and when we have a position that matches your qualifications and preferences, we will invite you to an information meeting and a following interview at our office in Copenhagen.

Opret din profil i dag - og kom et stort skridt tættere på dit næste job.

Hvis du vil være vikar eller have fast job, kan du oprette dit CV i vores jobdatabase. 

Når vi har modtaget CV’et fra vikaren eller den jobsøgende, vil det blive gennemgået, og når vi har vikariater eller job, der matcher dine kvalifikationer og ønsker, bliver du inviteret ind på vores kontor, hvor du vil deltage i et informationsmøde med efterfølgende interview.

Vi bruger cookies for at give vores brugere den bedste oplevelse på siden. Læs vores Privatlivs- & Cookiepolitik.