Et godt sted at starte karrieren

Fleksibelt arbejde med masser af variation

I mere end 20 år har vi haft fornøjelsen af et tæt samarbejde med et bredt udsnit af store og mindre virksomheder inden for administration og service. Det har både vores kunder og vikarer nydt godt af. Der er mange fordele ved at arbejde som vikar. Udover at du selvfølgelig selv bestemmer, hvor meget du ønsker at arbejde, får vores ansatte typisk også et godt indblik i et varieret udbud af virksomhedstyper og oplever stor variation i arbejdsopgaverne. Vi samarbejder med solide virksomheder, som du kan føje til dit CV, og hvor du desuden får mulighed for at udvide dit netværk.

Drømmejobbet der passer til din situation
Søger du nye udfordringer? Har du brug for et karriereskifte? Er du under uddannelse og mangler et studiejob? Eller du er ved at starte egen virksomhed, og har brug for ekstra indtjening i opstartsfasen? Hos Rex&Lindeborgh er vi hele tiden på udkig efter nye kandidater, der afspejler de kompetencer og kvalifikationer som vores kunder efterspørger. Når du arbejder som vikar hos Rex&Lindeborgh bliver det nemmere at få foden indenfor hos en række attraktive virksomheder, og du opbygger hele tiden nye kompetencer, der skærper din faglige profil.

Gå ikke glip af nye spændende karrieremuligheder
De fleste jobs som vi besætter indenfor disse områder bliver sjældent slået op, og besættes ofte af kandidater, som allerede har oprettet sig i vores database. Kunne det være noget for dig så skal du uploade dit CV lige her.

Du kan læse mere om de forskellige stillings- og jobfunktioner, som vi hjælper vores kunder med, ved at trykke på knappen.

Gennem Rex&Lindeborgh har jeg været ude på mange spændende opgaver. Der har været stor variation i opgaverne. Jeg har arbejdet på flere konferencer, lavet kundeanalyser for virksomheder, meet & greet i lufthavnen og informeret kunder om nyt parkeringssystem på Fisketorvet. I sommeren 2018 var jeg ansat i et halv års vikariat i en fagforening. Det var en spændende udfordring at blive kastet ud i. Mine opgaver var bl.a. at passe telefonen, styre hovedmailen, administrere udlejning af foreningens ferieboliger og andre ad hoc opgaver. Jeg blev taget godt imod, og følte mig godt tilpas i dette vikariat. Det var en interessant opgave fordi jeg blev lige pludseligt ansigtet udad til. Samtidig var det et vikariat med mange nye opgaver og en varieret arbejdsdag.

Kresten

Kontakt os

Jobsøgende
Virksomhed

Register your profile today - one step closer to your next job.

Do you want to be a candidate for temporary or permanent job positions? Then sign up to our job database and attach your resume. When we have received your resume, we will review it and when we have a position that matches your qualifications and preferences, we will invite you to an information meeting and a following interview at our office in Copenhagen.

Opret din profil i dag - og kom et stort skridt tættere på dit næste job.

Hvis du vil være vikar eller have fast job, kan du oprette dit CV i vores jobdatabase. 

Når vi har modtaget CV’et fra vikaren eller den jobsøgende, vil det blive gennemgået, og når vi har vikariater eller job, der matcher dine kvalifikationer og ønsker, bliver du inviteret ind på vores kontor, hvor du vil deltage i et informationsmøde med efterfølgende interview.

Enter your personal information and we’ll get back to you as soon as possible – We can’t wait to help you. 

Udfyld din personlige information – så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. Vi glæder os til at hjælpe dig.